Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
Zamówienia hurtowe
Polski
(0)

produkty

Najczęściej zadawane pytania

  1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienia staramy się wysyłać na bieżąco - zazwyczaj tego samego lub następnego dnia po otrzymaniu płatności. W sporadycznych przypadkach lub nietypowych zamówieniach maksymalny termin realizacji to 14 dni od zaksięgowania wpłaty.

 

  1. Produkty pakowane są w szklane słoiki, czy w związku z tym paczka dotrze w całości?

Proszę się nie obawiać. Nasz doświadczony zespół pracowników bardzo starannie dba o zapakowanie towaru. Ponadto paczki oznaczone są informacją: "ostrożnie szkło", dzięki czemu firma kurierska zapewnia bezpieczny transport do każdego klienta.

 

  1. Czy mogę sam skomponować swój zestaw prezentowy?

Oczywiście jest taka możliwość po uprzednim ustaleniu szczegółów zamówienia. Na specjalne życzenie możemy dołączyć również bilecik z życzeniami.

 

  1. Jaki jest termin przydatności do spożycia produktów Eterno?

Data minimalnej trwałości owoców w syropie i syropów wynosi 24 miesiące, natomiast przekąsek i konfitur 12 miesięcy.

 

  1. Czy możliwa jest wysyłka towaru poza granice Polski?

E-sklep ETERNO oferuje dostawy na ternie kraju w kwocie 20 PLN. Chętnie podejmiemy się również wysyłki towaru poza granicami Polski.

W takiej sytuacji prosimy o przesłanie zapytania o wycenę transportu wraz z podaniem adresu dostawy na adres mailowy eterno@eterno.pl.  W odpowiedzi otrzymają Państwo koszty wysyłki pod wskazany adres.