Wyszukaj na stronie:

Najczęściej zadawane pytania

1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienia staramy się wysyłać na bieżąco - zazwyczaj tego samego lub następnego dnia po otrzymaniu płatności. W sporadycznych przypadkach lub nietypowych zamówieniach maksymalny termin realizacji to 14 dni od zaksięgowania wpłaty.

2. Produkty pakowane są w szklane słoiki, czy w związku z tym paczka dotrze w całości?

Proszę się nie obawiać. Nasz doświadczony zespół pracowników bardzo starannie dba o zapakowanie towaru. Ponadto paczki oznaczone są informacją: "ostrożnie szkło", dzięki czemu firma kurierska zapewnia bezpieczny transport do każdego klienta.

3. Czy można zapakować paczkę w ekologiczny sposób?

Na specjalne życzenie zapakujemy paczkę bez użycia folii, produkty będą opakowane specjalnym kraftowym papierem. Jednak trzeba mieć świadomość, że jest to trochę mniej bezpieczne niż folia bąbelkowa.

4. Czy mogę sam skomponować swój zestaw prezentowy?

Oczywiście jest taka możliwość po uprzednim ustaleniu szczegółów zamówienia. Na specjalne życzenie możemy dołączyć również bilecik z życzeniami. W kartach okolicznościowych wpiszemy życzenia, dedykację, tekst, jaki zostanie nam przekazany Przez Państwa do wydruku.

5. Jaki jest termin przydatności do spożycia produktów Eterno?

Data minimalnej trwałości:
Owoce w syropie i syropy 200ml - 24 miesiące
Syropy 500ml- 12 miesięcy
Wytrawne przetwory i konfitury - 12 lub 24 miesiące w zależności od smaku
Chrzan tarty i Chrzan z żurawiną- 6 miesięcy
Lemoniady - 12 miesięcy
Smoothie - 6 miesięcy
Miody - 36 miesięcy
Przetwory VEGE - 3 miesiące
Krówki - 6 miesięcy
Czekoladki smoothie - 12 miesięcy
Wysyłamy przetwory z jak najdłuższym terminem przydatności, nie krótszym niż 80% daty minimalnej trwałości.

6. Czy możliwa jest wysyłka towaru poza granice Polski?

E-sklep ETERNO oferuje dostawy na ternie kraju. Chętnie podejmiemy się również wysyłki towaru poza granicami Polski.

W takiej sytuacji prosimy o przesłanie zapytania o wycenę transportu wraz z podaniem adresu dostawy na adres mailowy eterno@eterno.pl.  W odpowiedzi otrzymają Państwo koszty wysyłki pod wskazany adres. 

7. Co zrobić jeśli KOD RABATOWY nie działa?

Aby ponownie użyć kod rabatowy należy wcześniej wyczyścić w przeglądarce pliki cookies.
Jeśli nie ma takiej możliwości prosimy dodać do podanego kodu rabatowego cyfrę 1, kolejnym razem: 2, potem 3 itd. aż do 9
W razie problemów technicznych prosimy o kontakt z nami.

Znajdź nas:

Newsletter

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się już dziś!

Ta strona internetowa chroni twoją prywatność poprzez przestrzeganie EU General Data Protection Regulation (RODO). Nie wykorzystamy Twoich danych w żadnym celu, na który nie wyrażasz zgody. Prosimy o zgodę na korzystanie z anonimowych danych, aby poprawić jakość korzystania z naszej witryny. Polityka cookies