Certyfikat Dobry Produkt
Konfitura z Milanówka Truskawki z morwą nagrodzona certyfikatem Dobry Produkt w kategorii Produkt Tradycyjny i Regionalny
Warszawa, 9 listopada 2021 – Firmy i wydarzenia, które w minionym roku wyróżniły się w polskim sektorze żywnościowym i są kołem zamachowym pozytywnej zmiany dla całej branży spożywczej, wyróżniono w konkursach Certyfikaty Dobry Produkt 2021 i Food & Retail Awards 2021. Ogłoszenie zwycięzców nastąpiło podczas Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2021.
Już po raz 12. redakcje serwisów portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl oraz horecatrends.pl wyróżniły producentów, przetwórców i dystrybutorów żywności, także dla branży HoReCa w plebiscycie Dobry Produkt 2021. Założeniem plebiscytu jest nagrodzenie i wskazanie najciekawszych produktów spożywczych, wyróżniających się jakością, innowacyjnością, ale także tradycyjną i regionalną recepturą przeznaczonych na rynek detaliczny i HoReCa.
– Konkurs o Certyfikat Dobry Produkt to najsmaczniejsze zmagania na rynku. Każdego roku firmy są nas w stanie zaskoczyć nowymi, innowacyjnymi i smacznymi propozycjami, które odpowiadają na megatrendy spożywcze – mówi Edyta Kochlewska, redaktor naczelna portalu dlahandlu.pl. – Food&Retail Awards są wyrazem uznania dla tych, którzy wspierają pozytywne zmiany zachodzące w przemyśle i handlu spożywczym. Honorujemy firmy i wydarzenia, które w minionym roku wyróżniły się w polskim sektorze żywnościowym. Wszystkie nagrody są równorzędne – dodaje Edyta Kochlewska.
Certyfikaty Dobry Produkt 2021 przyznane zostały w pięciu kategoriach.
Konfitura z Milanówka Truskawki z morwą nagrodzona certyfikatem Dobry Produkt w kategorii Produkt Tradycyjny i Regionalny.